Verzending & levering

Verzendkosten

Wij dekken de verzendkosten voor elke bestelling in Nederland en België. Al onze producten worden 100% gratis thuisbezorgd. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid vereist.

Je bestelling verzenden

Heb je de perfecte look gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.

Hieronder vind je de gemiddelde levertijden voor al onze pakketten:

- Nadat je je bestelling hebt geplaatst, hebben we 1 - 2 werkdagen nodig om deze te verwerken. Doordeweeks is dit één werkdag, maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.

- Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt het gemiddeld 4 tot 6 werkdagen voordat deze wordt bezorgd.

Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst, kun je al na een paar dagen zien wanneer je pakket aankomt. Je ontvangt per e-mail je persoonlijke trackingcode, waarmee je je bestelling kunt volgen via onze trackingpartner. Op onze Track & Trace-pagina kun je zien hoe dit werkt.

Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden, kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Ons serviceteam helpt je graag bij het maken van de juiste keuze.

Levering van je bestelling

Wanneer je bestelling wordt geleverd, kun je genieten van je bestelling! Er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Ga dan naar deze pagina.

Product defect?

Dat is jammer! Helaas kan het gebeuren dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. In dat geval leveren we de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen we helaas geen geld teruggeven. Gaat het de tweede keer mis? Dan betalen we je het volledige aankoopbedrag terug.

Iets bestellen

Het bestelproces bij Savoira is heel eenvoudig. Eerst moet je naar de productpagina gaan en het gewenste product in je winkelmandje leggen. Klik hiervoor op de knop "In winkelwagen".

Hier is het belangrijk dat je controleert of je de juiste varianten hebt geselecteerd. Als alles in orde is, klik je op het vakje "Doorgaan naar kassa". Op de informatiepagina moet je de juiste adresgegevens invoeren. Zorg ervoor dat alle informatie correct is. Als deze gegevens correct zijn ingevuld, kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" klikken.

Op de pagina "Verzending" kun je de ingevoerde adresgegevens nog eens controleren. Er wordt ook op gewezen dat elke zending volledig gratis wordt verzonden. Als blijk van onze waardering voor onze klanten nemen we altijd de verzend- en leveringskosten voor onze rekening. Je kunt nu verdergaan door op het vakje "Doorgaan naar betaling" te klikken.

Bij de betaalopties heb je de keuze uit verschillende betaalmethoden. Bij Savoira.nl zijn alle betaalopties SSL-gecodeerd, wat betekent dat u altijd kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.

  • iDeal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express

Zodra u de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, moet u op het vakje "Bestelling afronden" klikken, waarna u wordt doorverwezen naar de door u gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de betreffende pagina om je bestelling af te ronden. In het onwaarschijnlijke geval dat je problemen hebt met je bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen.

Pakket kwijt?

Als een pakket zoekraakt of om logistieke redenen niet kan worden afgeleverd, sturen we altijd eerst een nieuw pakket voordat we overgaan tot terugbetalingen en retourzendingen. Als de bestelling 60 dagen na verzending nog niet is ontvangen, kan deze worden terugbetaald.

Neem voor alle andere vragen contact met ons op.

✉️ - info@savoira.nl
💬 - Veel gestelde vragen
📱 - +31 6 20 93 50 99‬